Scheidsrechters let op! De toegewezen wedstrijden die afgelopen tijd in Sportlink stonden zijn wat gewijzigd. We zijn nog druk bezig om alles in te voeren. Kijk hier wanneer jij opstaat komend seizoen!

Zaterdag zijn Mika, Jacco, Eva, Rick, Jessica, Luc, Tamara, Steven en Marcel aan de beurt.
Kijken jullie ook nog even naar de nieuwe regels?

We delen vanaf de A’s iedereen in m.u.v. de trainers van een team. Natuurlijk kijken we welk niveau bij jouw scheidsrechterskills past.
Heb je nog nooit gefloten? Dan krijg je je eerste paar wedstrijden begeleiding. Er wordt dan vooraf contact met je opgenomen om af te spreken hoe en wat.

Kun je niet? Dan zoek je zelf tijdig een vervanger. Kijk in dat geval eerst bij je eigen team, de kans is het grootst dat je daar een vervanger kunt vinden. (ivm speeltijden en vertrektijden van andere teams) En vraag het persoonlijk niet algemeen op een groepsapp.

Fluitje
Moet je fluiten en heb je geen fluitje? Geen zorgen, we hebben zojuist voor iedereen een eigen fluitje besteld. Geheel Corona-proof. Deze kun je vanaf zaterdag bij de bar halen. Je houdt hem de rest van dit jaar bij je. Is het een eenmalige scheids-actie? Dan lever je je fluitje in in een aparte bak en zorgen we dat deze volledig wordt ontsmet.

Vragen? Dan kun je terecht bij Jessica of je mailt naar tc@kvswift.nl

Categorieën: TC