Jullie hebben al kunnen lezen op de site dat het korfbalseizoen abrupt gestopt is vanwege het corona-virus. Dat betekent geen trainingen en geen wedstrijden meer de komende maanden.

Sommige van jullie missen het vast wel het op de korf schieten. Dat korfschieten kan natuurlijk ook prima thuis in je tuin. Alleen heeft niet iedereen een korf in de tuin……

De Technische Commissie van Swift wil daarom Swift-materiaal (paal, korf en grondplaat) uitlenen aan leden die wel willen blijven korfschieten, maar geen korf thuis hebben.

We hebben een (beperkt) aantal palen met grondplaten met een pin voor in het gras beschikbaar. Dus we stellen voor: “wie het eerst komt, het eerst maalt”.
Swift leent geen korfballen uit. Je moet dus zelf een bal regelen.
In overleg met elkaar bepalen we hoelang je het materiaal mag gebruiken.
Vanzelfsprekend geldt dat we zuinig met het materiaal omgaan.

Hoe werkt het ?
Stuur een mail naar jacinta@kvswift.nl met daarin je naam, ploeg en welke korfbalpaal je wilt lenen (F-paal, ED-paal of CBA-paal).

Woensdagavond 8 april a.s. kun je van 19.30 – 20.30 uur het materiaal afhalen bij de materialenberging buiten naast het clubhuis.
Je tekent voor ontvangst en je krijgt het materiaal mee. Bij uitzondering brengen we de paal thuis.

De Technische Commissie

Categorieën: OverigTC