Nieuw gezicht
Wellicht hebben jullie afgelopen zaterdag al een nieuw gezicht zien zitten op de bank bij Swift 2. We zijn blij te kunnen melden dat we Joris Hoogwerf bereid hebben gevonden om de staf van onze selectie uit te breiden. Hij zal zich, naast Ralph, gaan richten op Swift 2. Joris is voor velen een bekend gezicht in de korfbalwereld. Naast speler bij o.a. Fortis en ONDO heeft hij ook al heel wat jaren ervaring als trainer van verschillende ploegen.
Welkom Joris!

De Oranje Draad
Sinds een tijdje is de selectie van Swift bezig met een opmars, we konden de afgelopen jaren verschillende kampioenschappen en promoties vieren. Vanuit de TC willen we dit succes graag voortzetten! Daarom zijn we achter de schermen bezig met “de Oranje Draad”.

De Oranje Draad wordt een leidraad voor trainers om iedereen die bij Swift traint dezelfde korfbal-technische vaardigheden aan te leren. Door een duidelijke visie te hebben en daarop te trainen kan volgens ons het korfbalniveau omhoog. Meer wedstrijden winnen zorgt voor meer plezier in korfbal, toch?

We gaan dit niet alleen doen, we vragen ook input vanuit een aantal trainers. Zou je graag mee willen denken? Je bent welkom om contact op te nemen met de TC – tc@kvswift.nl

Secretariaat
Nog meer goed nieuws! Het is ons gelukt om ook voor het zaalseizoen 2 nieuwe wedstrijdsecretaresses te vinden. Zo wordt het werk fijn verdeeld over de seizoenen.
De senioren blijven alles doorgeven aan Pascal De Meulmeester (06-10596274)
A, B en C teams melden nu alles bij Sanne Oostinga (06-41254535)
En D, E, F teams melden alles bij Esther Nijhof (06-48335457) .

Meldt iedereen zich tijdig af? Als je nu al weet dat je er een keer niet kan zijn, laat het dan nu al weten!

Enquête
Het is weer december dat betekent dat wij ons weer gaan bezighouden met het opstarten van de jaarlijkse enquête onder Senioren t/m C-jeugd. Het doel van deze enquête is om de ervaringen van de spelers voor dit huidige seizoen in kaart te brengen, maar ook al om te inventariseren naar plannen en ambities voor het volgend seizoen. Dat laatste is misschien erg vroeg, maar als er op zaken ingespeeld moet worden kunnen we het maar beter tijdig weten.

Namens de TC,
Jessica