Hij is weer terug van nooit weggeweest: de bierproefavond van Kv Swift! Na een streng selectieproces dat de nodige hoofdpijn heeft gekost hebben gastheren Benjamin en Robbert-Jan een keur aan speciaalbieren voor u geselecteerd. Schuif gezellig aan om bij het haardvuur in het clubhuis deelgenoot te worden van dit prachtevenement. Om de smaaksensatie compleet te maken worden de bieren u aangebonden onder begeleiding van een bijpassend hapje verzorgd door de evenementencommissie. Dit culturele evenement vindt plaats in het clubhuis van Swift op zaterdagavond 14 december, na afloop van de wedstrijd Swift 1-Vriendenschaar 1 (inloop vanaf ongeveer 21:00 uur). Leeftijd 18+. Kosten voor deze gezellige avond zijn beraamd op € 10,-. Wees er snel bij om je plekje zeker te stellen!

Wat? Bierproefavond
Waar?   Clubhuis Swift
Wanneer? Zaterdag 14 december, na afloop van de wedstrijd van Swift 1
Voor wie?Alle Swiftianen en introducees van 18 jaar en ouder
Kosten?€ 10,- (ter plekke contant te voldoen)

Opgeven kan bij Benjamin (bvrie@hotmail.com).

Opgaves tot nu toe

Frederic