Swift doet mee met de Grote Clubactie! Ben jij al op pad geweest voor Swift met je verkoopboekje?

Heb je al veel loten verkocht? Vast wel! Goed bezig want dan kun je kans maken op prijzen van Swift én je kunt ook meedingen naar de landelijke prijzen! Je hebt in de herfstvakantie nog tijd om langs buren en bekenden te gaan. Dus grijp deze laatste kans om zoveel mogelijk loten te verkopen!

Hoe was het ook alweer? Je hoeft niet met geld over straat want de verkoop wordt via een machtiging geregeld. Hoe je dit moet doen staat in het verkoopboekje.

Wat levert het op? Al je inspanningen om de loten te verkopen zijn niet voor niets! Het grootste deel van de opbrengst ( 80%) gaat naar Swift! Hiervan willen we het clubhuis opknappen mét een vernieuwde kidscorner.

Daarnaast maak je als lotenverkoper zelf of met je team ook kans op toffe prijzen! Zowel landelijk als ook binnen Swift! Hoe meer je verkoopt, hoe groter de kans dat je wint. Je mag altijd om nieuwe verkoopboekjes vragen via evenementen@kvswift.nl of rechtstreeks aan Yvonne Onderdijk ( moeder Miquel Geschiere D2- aanwezig bij training wo. 17.15-17.30 uur)

De actie loopt tot donderdag 31 oktober. Je (half)volle boekjes mag je tot uiterlijk die datum inleveren bij je trainer maar het mag ook al eerder. Zeker als er nog loten inzitten, die nog niet verkocht zijn en wellicht nog door iemand anders verkocht kunnen worden.

Ben jij degene die binnen Swift de meeste loten verkoopt, dan win jij twee bioscoopbonnen!

Kijk voor tips op clubactie.nl

Mede dankzij jouw steun wordt het Swift clubhuis nog mooier! Ga ervoor!

Categorieën: Evenementen