Alle oranje Swift shirts zijn voor de zomervakantie ingeleverd!
Voor het nieuwe seizoen zijn de teams opnieuw ingedeeld en heeft de sponsorcommissie een zo goed mogelijke verdeling gemaakt van de shirts voor de nieuwe teams.

De oranje shirts zitten allemaal weer in een zwarte sporttas met een label eraan van het team.
De sporttassen staan klaar in de bestuurskamer van het clubhuis. Jullie kunnen deze voor de eerste oefenwedstrijd op zaterdag 31 aug. daar ophalen.

Daarnaast is het zo dat niet ieder eerste team meer over een sponsor beschikt, dus dat betekent ook dat je misschien niet een trainingspak hebt met je team. Op dit moment hebben Swift 1, 2, 3, A1 een sponsor, jullie kunnen je kleding ook op zaterdag 31 augustus ophalen in het clubhuis.

De sponsorcommissie is nog steeds op zoek naar sponsors voor de overige teams, er worden regelmatig goede contacten gelegd, maar dat neemt niet weg dat we altijd open staan voor nieuwe contacten. Dus als jullie tips hebben, laat het ons weten?

de Sponsorcommissie
sponsorcommissie@kvswift.nl