Competitie

Jullie hebben vast al gezien dat het wedstrijdprogramma beschikbaar is via Sportlink. Tamara, Estatilia en  Martijn zijn druk bezig met het maken van het schema voor vertrektijden/vervoer en scheidsrechters. De TC moet de teams nog in Sportlink invoeren en als dat gereed is krijgen jullie weer je persoonlijke schema te zien in de app. Ook aan het magazine wordt druk gewerkt.

Wie nu al weet dat hij/zij er op een bepaalde datum niet is, kan dit doorgeven aan :

Hoe vroeger hoe beter, maar hoe minder hoe fijner. Op de site van de KNKV kun je het jaarschema vinden waar ook de vrije weekenden in staan.

Trainersavond

Op vrijdagavond 6 september houden we een trainersavond. We verwachten álle trainers (dus ook de oud gedienden) om de nieuwe afspraken en regels van dit seizoen door te nemen.  Meer info volgt.

Beterschap

Aan de start van het seizoen willen we de volgende langdurig geblesseerden beterschap wensen. We hopen ze snel terug te zien op het korfbalveld.

Lisa en Rob, beiden uit Swift 3 – revalideren aan een knieblessure. Luuk uit A1 is zojuist geopereerd. En Jinty uit A2 kan al langere tijd geen wedstrijden spelen vanwege rug- en enkelklachten. Luc en Niek uit de selectie zijn herstellende, Luc maakte onlangs zijn eerste speelminuten sinds februari.

Extra zaalteam niet gelukt

Afgelopen tijd plaatsten we op onze digitale kanalen regelmatig een oproep voor het maken van een zaalteam. Geïnteresseerden konden zich melden en de huidige teams zouden wat herverdeeld kunnen worden zodat iedereen aan een leuk aantal speelminuten zou komen.

Om een extra team te kunnen realiseren was onze grootste eis dat dit team ruim genoeg werd gevuld met spelers zodat het team zo min mogelijk afhankelijk zou zijn van wissels en invallers.

Helaas is het ons niet gelukt om voldoende spelers voor een extra team op de been te krijgen. Aangezien we voor 1 september zonder sancties een team kunnen terugtrekken uit de competitie kunnen we niet langer wachten op aanmeldingen.

Degenen die zich hadden aangemeld krijgen bericht.

Categorieën: TC