Jaaah! Het nieuwe seizoen staat in de startblokken! Alles is gereed om te beginnen en de AC ook!

Op de startdag op zaterdag 31 augustus is de AC aanwezig om voor de teams F t/m C een uitdagend en lekker begin van het nieuwe korfbalseizoen te verzorgen!

Ben je goed in het spelen én winnen van challenges? Hoe goed ben je als team op elkaar ingespeeld? Zijn de meiden beter dan de jongens? Laat het zien!

Kom met je team na de oefenwedstrijd naar de speciale Swift-startdag-cocktailbar en ga de “challenges” aan en wie weet wordt jouw team wel de winnaar van de startdag 2019!!

En als dank voor jullie eerste prestatie als team zijnde, ontvang je daarna bij de Swift- startdag- cocktailbar een lekkere cocktail en wat lekkers te eten!

Een beter begin van het jaar kun je niet wensen! En alsof dat nog niet genoeg is kun je met je team op de teamfoto in onze special “tropical-edition” fotoboot! ! Oftewel op tropische wijze op de foto met je hele team en jullie trainers!

We vergeten natuurlijk ook de overige teams niet…. De teams vanaf B en hoger kunnen na hun oefenwedstrijd ook iets lekkers ophalen bij de Swiftbar in het clubhuis! Dat stilt de lekkere trek!

Categorieën: Evenementen