Ook voor de grote club met Kangoeroes van Swift kwam er weer een einde aan het veldseizoen.
Keer op keer hebben de kinderen tijdens de trainingen flink geschoten op de korf, spelletjes gedaan met de bal, kat-en-muis, en vooral heel veel plezier en doelpunten gemaakt.

Vorige week zaterdag was dan ook de laatste kangoeroetraining buiten… Het zou nog een beetje de vraag zijn of we het de hele ochtend droog zouden houden of niet. Gelukkig, de weergoden waren ons goed gezind en alleen in de vroege ochtend waren er nog wat fikse regenbuien maar om 10 uur was het lekker droog. Het uurtje trainen vloog dan ook weer voorbij voor de Kangoeroes en dat vonden ze niet erg want iedereen wist wat er op het einde zou komen…pannenkoeken!!! In het clubhuis kregen de Kangoeroes een lekkere beker met ranja en konden ze hun eigen pannenkoeken versieren. Nadat deze waren opgesmikkeld was het tijd om afscheid te nemen en naar huis te gaan.

Juf Marjolein zal volgend seizoen verder gaan met de Kangoeroes. Juf Sophie stopt met trainen geven aan de Kangoeroes en zal zich bij F1 toevoegen. Maar wees niet ongerust, juf Marjolein zal het niet alleen gaan doen, er is alweer een nieuwe enthousiaste juf gevonden, namelijk juf Kim. Zij zal met veel plezier de Kangoeroes trainen geven na de zomer.

Nu eerst allemaal lekker genieten van de welverdiende zomer en tot snel bij Swift!
Bij deze ook nog eens hartelijk dank voor alle hulp van inval/hulpouders gedurende het hele seizoen. Vaak waren extra handjes tijdens de trainingen erg fijn!

Groetjes,

Juf Marjolein & juf Sophie