Hieronder volgen de roosters die zijn gemaakt voor ons toernooi. We rekenen op ieders medewerking. Wanneer je niet kunt, probeer dan eerst zelf vervanging te vinden of eventueel te ruilen. Wijzigingen zo spoedig mogelijk melden bij Richard Geldof: r_geldof@hotmail.com of tel.: 06-48754451

Algemene zaken:

Het wedstrijdschema van alle ploegen volgt. De velden liggen anders dan op een normale zaterdag. Neem zelf een reserve-shirt mee (wit/zwart) De meeste teams spelen deze dag op gewoon gras (rugbyveld of voetbalveld)

Woensdag 29 mei:

Overdag 20.00 uur Uitleggen van de velden op het rugbygras Swift 2

(na trainen) 20.00 uur Uitleggen van de velden op het kunstgras + voetbal Swift 1

Donderdag 30 mei:

08.00 uur Toernooicommissie in clubhuis aanwezig 09.00 uur Palen en manden plaatsen: Swift A1 (jongens)

Toezicht ingang:

Het is de bedoeling dat men de fietsers en auto’s erop wijst waar men moet zijn. Fietsen moeten die dag niet bij het clubhuis, maar op het plein bij de sporthal. Verder moet men erop letten dat de ingang altijd toegankelijk blijft voor het verkeer. 08.45 – 9.30 uur: Reinier Boogaard en Martijn van Langevelde.

EHBO-post:

De EHBO wordt dit jaar verzorgd en bemenst door de Rode Kruisvereniging.

Scheidsrechters:

Voor de volgende leden ligt er een envelop klaar met enkele wedstrijden: Thijs Soeting, Martijn van Langevelde, Douwe Oostinga, Gijs van Keken, Benjamin vd Vrie Remi Mesu, Inger Den Boer, Ingmar van Leerzem, Ivo de Hond, Remco vd Willigen, Marit Schreuders Denise Provoost, Menno Kasse, Luc vd Dries, Irene vd Willigen, Maks Goudappel, Youri de Back Joren Gillissen, Dylan Gillissen, Sjoerd Sanderse, Steven Meerburg Graag uiterlijk 9.30 uur je wedstrijdbriefjes ophalen!!!!!

Opruimen van de velden e.d.

De aanvoerders dienen rond 16.30 uur contact op te nemen met Richard bij het materiaalhok: Aanvang: 16.30 uur Velden team Rugby Swift 3 Voetbalveld + Swift Swift 4 Opruimen en sorteren materiaal: Swift 3 Controle kleedkamers: Swift 4 Opruimen afval op en rond het veld: aanvang 16.30 uur: Swift A1 Verzamelen bij het materiaalhok.

Namens de toernooicommissie, Richard Geldof