Op woensdag 15 mei stonden spandoeken maken en een sponsorloop op het programma voor de Swift jeugd.

We begonnen de middag met spandoeken maken. Er werd volop geschilderd en getekend om de eigen ploeg straks nog beter aan te kunnen moedigen! De resultaten mogen er zijn!

Nadat de spandoeken een plekje hadden gekregen, was het tijd om het nieuwe kunstgrasveld officieel te openen door twee jonge leden van Swift: Yzaja en Suze. Daarmee begon ook de sponsorloop.

Gespannen gezichten, trappelende voeten, nog even warm springen voor wie dat nodig was en we konden van start! Eerst was de beurt aan de Kangoeroes en de F-jes. Daarna kwam de loop van de E en D-tjes.

Wat hebben ze hard en goed gelopen! En daarmee veel geld opgehaald voor Swift! Daar gaan we weer gezellige en sportieve activiteiten van doen!

Mocht je nog achteraf geld ophalen en dit willen inleveren: Dat kan bij je train(st)er of bij Yvonne Onderdijk. ( aanwezig: dinsdagavond 18.30-19.45 uur)

De sponsorloop heeft tot nu toe het mooie bedrag van € 629 euro opgebracht!! Naast dat er door de club geïnvesteerd wordt in nieuw materiaal , zien jullie dit ook terug in gezellige activiteiten voor de jeugdteams! Houd het FM, de website of je groepsapp in de gaten!

Mocht je nog sponsorgeld ophalen, dan kun je dit bij je train(st)er of bij Yvonne Onderdijk inleveren.

Dank aan iedereen die er was om er een geslaagde middag van te maken!

Categorieën: Evenementen