Eindelijk kunnen we weer van ons laten horen! De AC heeft haar bijeenkomst gehad en heeft tal van gezellige en mooie activiteiten bedacht voor de jeugd en ouder!

Een greep uit de activiteiten tot de zomer! Save the dates!

Woensdag 15 mei: 15.00- 17.00 uur Spandoek- vlag maken/ Sponsorloop / Opening nieuwe speelveld. Zie FM en de website voor meer info.

Donderdag 30 mei: Hemelvaarttoernooi- hele dag Er zal naast de nodige sportiviteit en plezier op het veld, ook een hoek zijn waar de jeugd ( K-F-E) zich verder kan uitleven of opladen.

Zaterdag 22 juni: Slotdag 15.00-?? Zaterdag 22 juni staat de slotdag op het programma. We willen voor de jeugd “iets spetterends” organiseren en voor de andere leden van Swift en aanverwanten een borrel met buffet om het jaar goed af te sluiten. Meer info volgt nog.

Voor september en de maanden erna staan nog meer activiteiten op de rol voor zowel de jeugd als ook de overige leden/teams.. We hebben hiervoor gekeken naar de uitkomsten van de enquete. Dank aan diegenen die de moeite namen om deze in te vullen.

Houd de Swiftactiviteiten kalender of het FM in de gaten!

Categorieën: Evenementen