Komende zaterdag is alweer de laatste thuisdag van het zaalseizoen. Een zaalseizoen met pieken en helaas ook dalen. Toch kijken wij als Supportersvereniging terug op weer een bijzonder seizoen waarbij mooie prestaties werden behaald. Komende zaterdag willen we dit zaalseizoen een bijzonder einde geven door enerzijds het eerste te bedanken maar, nog belangrijker, ook door geld in te zamelen voor het goede doel.

Soms draait de wereld namelijk om meer dan alleen korfbal. Daar kwamen wij gisteren maar weer eens achter toen we met oud-beheerder van De Sprong en vroeger De Voorborch, Hans Kraak spraken.

Hans heeft al lange tijd een ernstige vorm van kanker. Tijdens zijn behandelingen heeft hij veel positieve ervaringen overgehouden aan het Familiehuis Daniel den Hoed. Zoveel dat hij heeft besloten om zoveel mogelijk geld ervoor in te zamelen zodat er een nieuw familiehuis gebouwd kan worden. In dit huis kunnen patiënten verblijven tijdens hun behandelingen.

Toen wij dit verhaal hoorden, vonden wij dat wij als Supportersvereniging iets moeten doen. Daarom willen wij alle activiteiten die wij komende zaterdag doen in het teken zetten van zoveel mogelijk geld inzamelen voor het familiehuis. Daarom gaat de opbrengst van de Eagles Toto volledig naar het goede doel en gaan we over de tribune om te collecteren.

Naast ons initiatief juichen we andere ideeën van harte toe. Mocht u zelf een idee hebben om samen met ons geld in te zamelen. Stuur ons dan een berichtje!

Laten we er zaterdag een bijzondere dag van maken. Want, zoals eerder gezegd, de wereld draait niet alleen maar om korfbal!

Groeten en tot zaterdag!

Supportersvereniging De Eagles

Meer informatie over het Familiehuis Daniel den Hoed:

Categorieën: Overig