Komende zaterdag is het weer zover, de eerste thuisdag van 2019! En wat voor een, de belangrijke wedstrijd van het eerste tegen Fiks sluit de dag namelijk af.

Bij deze wedstrijd verwachten we weer een volle hal, kom dan ook vroeg om een mooi plekje te veroveren. Verder spelen er veel andere ploegen thuis, waarbij ook genoeg te zien is.

Net als bij de wedstrijd tegen Sporting Delta zal de Toto weer terug zijn! Voor slechts 1 euro kan je een voorspelling op de uitslag van Swift – Fiks wagen. De helft van de pot gaat naar de Eagles, de andere helft naar de eventuele winnaar. Gaat Lennart Hoogenboom er weer met de winst vandoor of is het deze keer iemand anders?

Naast de Toto zullen wij de hele dag in de hal staan met het spandoek van de Vrienden van Swift. Voor 25 euro kunt ook uw naam op dit mooie doek komen. Van de opbrengst zullen nieuwe spelmaterialen voor de Kangoeroe’s en ook acties van de Eagles betaald worden.

Komende zaterdag kunt ook u, uw naam op het doek zetten. Spreek hiervoor een van de leden van de Eagles aan. Zij zijn graag bereid om u te helpen en uitleg te geven.

‘S avond is iedereen natuurlijk welkom om bij de Eagles te komen staan en het eerste aan te moedigen. Graag willen we iedereen vragen om zoveel mogelijk in het oranje te komen zodat het duidelijk is wie er in De Sprong de baas is!

Laten we er weer een mooie zaterdag van maken! Tot dan!

Groeten,

De Eagles