Ondertussen zijn er al veel leden van Swift die in een mooi zwart shirt trainen, voor de wedstrijd inschieten of zelfs misschien wel spelen. Op de achterkant van dit shirt staat sponsor M&M Maljaars Montage en we gaan binnenkort weer een nieuwe bestelling plaatsen. Dus ben je nieuw bij Swift of ben je er misschien uitgegroeid, dan is dit de mogelijkheid om je bestelling te plaatsen.

De shirts kosten € 30,- per stuk (inclusief 2 initialen).

Het shirt is bedoeld  voor alle spelers;  van jong tot oud.
Het is niet verplicht, maar het zou heel leuk zijn als zo veel mogelijk spelers voor de wedstrijd of tijdens de training in dit shirt rondlopen. Je bent meteen herkenbaar als Swift-lid, je eigen initialen komen er op (zodat je het niet kunt kwijtraken)  en het is een kwalitatief goed sportshirt.

Bestellen kan tot 14 oktober 2018, dus je hebt nog maar een paar dagen!

Je kunt het shirt contant betalen als je het shirt op komt halen, hierover volgt nadere informatie. Bestel het shirt via mailadres: sonjavandervoet@hotmail.com.
Met vermelding van naam, initialen en maat.
De maten waarin het shirt te bestellen is: 116, 128, 140, 152, 164, XS, S, M, L, XL, XXL, XXXL.