Dinsdag 25 september stond weer de maandelijkse bestuursvergadering gepland

Naast de updates uit diverse commissies en algemene bestuurszaken is o.a. het volgende besproken:

• De datum voor de JAV is vastgesteld op dinsdag 23 oktober. Dit was de eerste mogelijkheid ivm de volle agenda’s van iedereen.
  • Er zijn veel nieuwe kinderen lid geworden of hebben interesse om lid te worden (F-jeugd en Kangoeroes). Dan zijn we erg blij mee!
  • We zijn dringend op zoek naar vrijwilligers voor diverse functies. Vacatures zullen binnenkort op de site geplaatst worden: Bestuursleden, Voorzitter, Penningmeester, Leden toernooicommissie (hemelvaart), Ledenadministrateur.
  • Teamfoto’s zullen op de website geplaatst worden nadat alles AVG proof is.
  • Robert-Jan is druk aan het werk om de website op te frissen en informatie die in sportlink beschikbaar is, te linken, hierover later meer informatie.
  • Het nieuwe kunstgrasveld ligt er goed bij, helemaal super! Rob Sanderse, hartelijk dank voor het regelwerk hieromheen en je supervisie (vanuit de club) tijdens de aanleg.

Mochten jullie wensen of tips hebben, neem dan gerust contact met ons op.

namens het bestuur,

Paul van den Berg