In de afgelopen periode is er een gym gerealiseerd in de ruimte tussen de kleedkamers en het clubhuis.
Wie afgelopen zaterdag in de accommodatie was heeft het misschien al gezien.

De eigen gym is een uitbreiding op de lessen core-stability die de Driehoek al jaren aan de selectie geeft en blijft geven.
Met de gym kunnen we dit nog beter doen. Daarnaast kunnen anderen, individueel of in groepsverband, er gebruik van gaan maken.
Ook kunnen we met de eigen gym sporters die revalideren nog beter individueel begeleiden.

Binnenkort zullen we nadere informatie verstrekken over de mogelijkheden om als lid gebruik te maken van de gym.
Mocht je daar nu al vragen over hebben, meldt het dan aan Dennis Plantinga, hij is aanspreekpunt.

We hebben gemerkt dat de materialen wel een grote aantrekkingskracht hebben.
Daarom doen we hierbij een oproep aan alle gebruikers van de accommodatie, maar vooral de jeugdtrainers en ouders, om toe te zien dat de gym ook niet oneigenlijk als speeltuin wordt gebruikt. Dit is niet alleen niet de bedoeling, maar kan ook gevaarlijk zijn.

De fitnessruimte is dus geen speelruimte! De speelruimte voor de kinderen in in het clubhuis!

Categorieën: Overig