Na de fantastische wedstrijd tegen SDO van twee weken terug, stond afgelopen zaterdag de volgende topper op het programma. Tegen GKV was het nog fantastischer dan de vorige keren. Ons vak was luid, de zaal zat vol en het eerste speelde verschrikkelijk goed! Kortom een geweldige dag. Wij nemen u graag mee in onze dag!

En in tegenstelling tot de vorige weken begon deze dag eigenlijk al op vrijdag. ‘S avonds laat kwamen we met de versierploeg in het clubhuis bij elkaar om de nieuwe ballonnenslinger te maken. Na een avond gewerkt te hebben, had iedereen er nog meer zin in. Zaterdag zou onze dag worden!

‘S ochtends konden we dan eindelijk alles echt opbouwen. Van de ballonnenboog tot de nieuwe slinger en van de vlaggen tot de nieuwe Eagles-shirts die te zien waren (en nog steeds te bestellen via SVdeEagles@gmail.com) tot de programmaboekjes en QR-codes. Het harde werken van de afgelopen week begon zich af te tekenen in de hal.

Dan was het eindelijk zover, de spanning begon op te lopen net als de drukte in de zaal. Bizar hoeveel mensen de weg naar De Sprong wisten te vinden. Het zal niet vaak zijn voorgekomen dat er in deze hal extra banken gezet moeten worden.

Dan de wedstrijd, Bart Pouwer had nog maar net ‘aanvalluh’ ingezet of Stephan knalde het eerste doelpunt al binnen. Het was het begin van een mooie avond. Het Eagles-vak was nog luider dan tegen SDO, de vlaggers waren in topvorm net als het eerste. De Sprong was een onneembare vesting voor GKV.

In de tweede helft kon het feest helemaal losbarsten toen het verschil gemaakt was. Davin Thielen was geweldig, net als onze grote vriend Kevin. Net als tegen SDO was het einde helemaal prachtig, van de nummers ‘AR-NE-MUIDEN we komen eraan!’ tot het feest voor de tribune en voor de camera van Omroep Zeeland met Gijs. Het was een topavond.

Iedereen die mee heeft helpen versieren, die heeft meegeschreeuwd, die met vlaggen heeft gesprint en iedereen die naar de zaal is gekomen bedankt! Door jullie was de sfeer zo geweldig! Alleen is het eerste er nog niet! Komende zaterdag speelt het eerste uit tegen Oranje Wit en daar willen we graag naartoe. Tot nu toe zijn er behoorlijk wat mensen die zich hebben aangemeld, zo staat de hele A1, bijna de hele B1 maar ook veteranen van de oude Swift-side zoals Ronald Plantinga en Ronald van de Weelen op de lijst. Kortom iedereen is welkom. Dus twijfel niet en meld je aan! Dan gaan we ook in Dordrecht laten zien wie de baas is!

Groeten,
SV de Eagles