Na de daverende overwinning van het eerste sloten maar liefst 11 teams de avond af met de pubquiz in het clubhuis. De messen waren geslepen: de vrienden van Rob stonden strak van de zenuwen, Swift 1 stond nog strak van de adrenaline en de recreanten stonden strak van de sherry. Er werd dan ook gestreden om niets minder dan het verzameld oeuvre van een bellettrist van de hoogte plank: Heleen van Royen! Maar naast deze begerenswaardige prijs was het de eeuwige roem en een bescheiden schouderklopje van Ben dat de menigte bracht tot het reproduceren van kennis van ongeëvenaard intellectuele orde.

Naast de titanenstrijd waren er nog andere zaken te vieren. Zo werd de jarige Irene getrakteerd op een obade door gelegenheids-a-capellakoor Jong Ambon en wist Paul namens het bestuur de zaal in vervoering te brengen door over zijn taaie jeugd in de ‘hood’ te rappen. Een emotionele afsluiting van een mooie avond waarin uiteindelijk het eremetaal gedeeld werd door Swift 3 en de Vrienden van Rob.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer!

Einduitslag:

1. Swift 3 & Vrienden van Rob : 25 punten