De eerste TC vergadering van het nieuwe jaar is alweer een feit. Zo op de helft van het seizoen was er een heleboel te bespreken.

• De prestaties van de teams en trainers zijn nagelopen. Opvallende uitschieters zijn besproken en waar nodig is reeds actie ondernomen om te kijken voor een eventuele (tussen)oplossing.
  • De enquete voor spelers van de senioren t/m de aspiranten is besproken. We bedanken iedereen voor het invullen. Mocht dit nodig zijn of als hierom gevraagd is in een opmerking, nemen we binnenkort contact met je op. We vonden het erg leuk om te lezen dat het plezier en de sfeer bij C2 100% was ingevuld met “heel goed”. Houden zo meiden!
  • Een stel enthousiaste ouders hebben zich aangemeld om een nieuw recreantenteam te starten binnen de vereniging. Een leuk initiatief waar we zeker wat mee gaan doen! Meer info hierover voorlopig via Jacinta.
  • Na het succes van de vorige avond gaan we in februari/maart weer een trainersavond organiseren. Datum volgt.
  • Ook als TC zijn we erg blij met de supportersvereniging “De Eagles” en we hopen dan ook bij de volgende thuiswedstrijd van Swift 1 nog meer jeugd in het oranje te zien.
  • De vacature voor het begeleidingsteam van onze selectie staat nog steeds. Zie hier voor meer informatie.

Verder zijn we ook al druk bezig met het 2e helft veldseizoen en zelfs al met volgend jaar.

Namens de TC,

Jessica Schipper