Op zaterdag 27 januari 2018 is het weer tijd voor de traditionele kv Swift PUBQUIZ!!! Uw genderneutrale gastheren Ben en RJ heten u van harte welkom in het clubhuis, alwaar u onder het genot van een heerlijk drankje en een knapperend haardvuur het vuur aan de schenen zal worden gelegd met vragen van uiteenlopend allooi en pluimage. Het thema dit jaar is RETRO: dat betekent dat Ben gewoon zichzelf kan zijn, en dat u ouderwetsch goede vragen kunt verwachten. Reinier is Wikipedia al uit zijn hoofd aan het leren, dus geef jezelf of je team direct op om nog enige kans te maken! Opgeven kan bij bvrie@hotmail.com. Introducees zijn van harte welkom. De pubquiz vangt aan na de wedstrijd van Swift 1 (rond 21u).

Categorieën: Evenementen