Als ploegje van de week wordt ons team in het zonnetje gezet. We mogen mee oplopen met de spelers van Swift 1 voordat hun wedstrijd begint. Tijdens de wedstrijd zijn wij de luidste en beste supporters die Swift ooit gekend heeft, en tijdens de rust laten wij het publiek zien dat we net zo goed kunnen scoren als Swift 1.

Onze eigen fanclub van ouders, opa’s, oma’s, broers, zussen, misschien zelfs de postbode, komen natuurlijk allemaal mee om ons en de wedstrijd aan te moedigen. Voor hun is het ook eens leuk en leerzaam om een spetterende wedstrijd van ons vlaggenschip te zien. Bovendien… dan kunnen zij zich alvast voorbereiden voor wanneer wij later in Swift 1 spelen.  😉

Swift F1 en F2 – 11 november – 19:35 – Swift 1 – KCR 1

We zijn ongeveer een half uur voor aanvang van de wedstrijd aanwezig. In ons Swift-tenue. De meiden van B1 – Rona en Emmely leggen ons dan uit wat de bedoeling is.

Dan hebben we genoeg tijd om onze schoenveters extra strak te strikken, onze haren nog even goed te doen, loten wie de wedstrijdbal mag geven aan de scheidsrechter, kiezen met welke Swift 1 speler ik mee wil lopen en misschien zelfs een selfie met die speler te maken!

Categorieën: TC