Zaterdag stond de eerste thuiswedstrijd van Swift 1 op het programma. Dat betekent voor de sponsorcommissie op zoek gaan naar prijzen voor de verloting EN een balsponsor.

Deze wedstrijd werd de bal gesponsord door Cafe Tympaan, en kwamen de prijzen voor de verloting van Bakkerij Bart en Cafetaria Lammers . We willen jullie hiervoor hartelijk bedanken!

Sponsoren (groot en klein) zijn erg belangrijk voor onze vereniging, binnen de sponsorcommissie doen we ons best om sponsors te vinden voor onze vereniging middels vaste sponsormogelijkheden, maar daarnaast gaan we ook op zoek en praten we met leden over andere ´incidentele´ sponsoracties. Heb je ideeen voor de commissie of interesse om de sponsorcommissie te komen versterken dan mag je altijd contact opnemen via email sponsorcommissie@kvswift.nl.

Leden van Swift hebben altijd de mogelijkheid om de vereniging GRATIS te sponsoren, dit kan via SponsorKliks.
Koop via internet je artikelen en producten van bijv. de webshops Hema, Wehkamp, Zalando, Bol.com, Mediamarkt, Intertoys, CoolBlue voortaan via SponsorKliks.
Zo werkt het!

Kies                     Klik op de Swiftsite op Sponsorkliks en kies je webwinkel.

Bestel                  Doe een bestelling zoals je gewend bent.

Sponsor             Je hebt na je bestelling Swift gratis gesponsord. Zo makkelijk is het!

Namens Sponsorcommissie, Sonja van der Voet

Categorieën: Overig