Onze vereniging leeft van vrijwilligers. Er zijn echter te weinig handen om alle taken (goed) uit te voeren. Wetende dat er leden en ouders zijn, die op dit moment nog geen vrijwilligerstaak vervullen, hopen we met deze enquête meer vrijwilligers in te kunnen zetten. Met deze enquête is het voor iedereen mogelijk de voorkeur(en) aan te geven.

Afgelopen weekend is er vanuit het bestuur een mail (afzender secretariaat@kvswift.nl) verstuurd naar ieder lid of de ouders/verzorgers van wie het e-mailadres bij ons bekend is, met daarin een link voor de vrijwilligersenquête van Swift.

Inmiddels hebben 68 mensen de enquete ingevuld en daar zijn heel veel positieve resultaten uitgekomen (zie deel van de resultaten in figuur hieronder). Van die 68 mensen hebben er 27 bij vraag 5 (interesse in welke vrijwilligerstaak) niets ingevuld. Dit kan bewust of onbewust gedaan zijn, maar dat is niet de bedoeling.

Het is ons inmiddels ook duidelijk dat sommigen van jullie de enquete niet hebben ontvangen omdat onze e-mail lijst is verouderd. Er zal komende week een nazending volgen aan mensen die de enquete niet hebben ontvangen of (nog) niet hebben ingevuld.

Hou er rekening mee dat de mail in de ongewenste mailbox binnen kan komen, i.v.m. de site waarmee we de enquête opgesteld hebben.

Wij verwachten van iedereen een reactie en zullen de komende weken vervolgacties gaan plannen.

Namens het bestuur, Richard Geldof en Paul van den Berg

Categorieën: Bestuur