De Swift Kangoeroes gaan weer trainen. Er is een groep kinderen die op het veld doorgaan als Kangoeroes en in de zaal als Swift F2 wedstrijden gaan spelen (na overleg met betreffende ouders). Omdat deze kinderen nog best jong zijn, hebben we ervoor gekozen dat deze kinderen nog kangoeroe blijven in de eerste helft veld.

Hun trainingsstof zal veranderen van spel en korfbaloefeningen, naar korfbal met spel. Zodat zij spelenderwijs meer gaan kennis maken met het wedstrijdjes spelen.
Tevens is het voor nieuwe kangoeroes veel leuker als de trainingsgroep groter is. Dat is leuker voor nieuwe kinderen om bij aan te sluiten en het is voor de trainers ook leuker om spel en trainingsvormen aan te bieden. Kinderen die behalve de zaterdag al willen aansluiten op een extra trainingsmoment , kunnen aansluiten op de dinsdag bij de F groep (van 17.30 -18.30 uur).

De trainers voor de kangoeroes zijn Erik Velinga en Sophie Mussche. In principe zal trainer Erik meegaan naar F2.
In de loop van het seizoen zal waarschijnlijk ook Marjolein weer aan gaan sluiten.

De zaterdagen voor de Swift Kangoeroe training zijn: 2 september, 16 september, 30 september en 7 oktober.
De trainingstijd is van 10.00 -11.00 uur

Categorieën: Kangoeroeklup