Na mijn oproep van vorige week heb ik diverse reacties gehad, allen dank daarvoor. Het helpt om een zo goed mogelijk schema samen te stellen. Ik heb dit keer een flink beroep moeten doen op S1/2/3/4 met name vanwege de tijdstippen van de wedstrijden van A1/B1 waardoor zij niet veel ingezet kunnen worden.
In bijlage is het complete schema – op voornaam – te vinden, check het schema dus goed, sommigen zijn 2 keer ingedeeld.

Er zijn dit seizoen geen grote wijzigingen in de spelregels zie het bericht elders op de site . Een aantal tips&aandachtspunten mbt fluiten en de spelbepalingen (hoe lang, welke regels mbt vakwissel etc) kun je hier vinden

Zoals ook elders op de site te lezen is, is de Sportlinked App vervangen door KNKV wedstrijdzaken, zorg dus dat je deze tijdig op je smartphone hebt staan.

schema scheidsrechters 1e helft veld 1718 op naam

Martijn van Langevelde