Onder een heerlijk voorjaarszonnetje konden de eerste jeugdkampioenen worden gehuldigd. Swift F1 won met maar liefst 20-8 bij KVK F1. Swift E2 klopte Volharding E2 met 13-1. B1 pakte ‘s middags de dubbel, door ook op het veld het kampioenschap in de wacht te slepen.

In de poule van F1 kan TOP in theorie nog naast F1 komen, maar dat mag de pret niet drukken voor onze jongsten! Nog 1 puntje pakken in de laatste wedstrijd en dan hoeft het kampioenschap niet gedeeld te worden.

Ook E2 heeft het gedeelde kampioenschap al binnen en heeft aan 1 puntje genoeg om de volledige buit in Middelburg te houden.

B1 is niet meer te achterhalen door de concurrentie. Het overduidelijk wie in deze klasse de beste is!

Alle spelers/speelsters en de trainers/coaches: namens bestuur en TC van harte gefeliciteerd met deze prestaties! Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!

Het seizoen loopt op z’n einde en hopelijk kunnen we nog wat kampioenen toevoegen aan bovenstaande teams:

Swift D2, B2 en S3 zijn nog volop in de race en kunnen bij de laatste wedstrijden nog wat steun gebruiken van de supporters! Veel succes en hopelijk valt er komende zaterdag wat te vieren!

Namens bestuur en TC,

Pieter Goudappel