Op zaterdag 15 april organiseren twee moeders van kinderen uit F1 een leuke Paasochtend voor de Kangoeroes, F en E. Vanaf ongeveer 10.30 kunnen kinderen uit teams die niet moeten spelen of trainen aansluiten.

Voor de kinderen die eerst een wedstrijd moeten spelen, staat na hun wedstrijd wat te drinken klaar. E1 en E2 spelen helaas een uitwedstrijd, maar wie weet kunnen jullie nog bij terugkomst even kijken of er nog ergens een paasei te vinden is of een pannenkoekje mee-eten?

We gaan knutselen, we doen uiteraard iets met paaseieren en na de activiteiten hebben we een lekkere pannenkoekenlunch.

Kom jij ook? Geef het door, mail je naam+ploeg naar : evenementen@kvswift.nl . Broertjes of zusjes neem je natuurlijk ook gewoon mee!
!!! We zoeken ook papa’s of mama’s die een paar pannenkoeken willen bakken. (stuk of 10? 1 pakje mix…) Wil jij wel een paar pannenkoekjes bakken de avond ervoor, graag erbij vermelden in de mail.

Meedoen = GRATIS!