Vorig seizoen werd in alle categorieën het zgn. mobiel Digitaal Wedstrijd Formulier – kortweg mDWF – ingevoerd. Daarmee werd de (administratieve) afhandeling van een wedstrijd door coaches en scheidsrechter een stuk eenvoudiger. Maar er zijn meer redenen voor deze invoering. KNKV wil een volgende stap gaan maken en de informatie van deze digitale wedstrijdformulieren – mDWF’s – ook gaan gebruiken bij andere processen, bijv de (poule-)indelingen, wat nu vooral voor de verenigingen een tijdrovend proces met veel handelingen is.
Echter om deze info te kunnen gebruiken moet deze wel – voor elke gespeelde wedstrijd – correct zijn.

Daarom het volgende verzoek aan coaches én scheidsrechters.

Zorg dat de beginstellingopstelling in Sportlinked mDWF altijd juist is, maw overeenkomt met de beginopstelling in het veld. Ook bij D-, E- en F-jeugd !

Scheidsrechters – ook bij andere verenigingen – zullen dit controleren en zonodig vragen om een juiste beginopstelling.

Categorieën: Overig