Afgelopen donderdag hebben 125 kleuters spelletjes met bal en korf gedaan bij Swift op het kunstgras (foto’s elders op de site).

De kinderen kwamen van de scholen Aventurijn (Griffioen)  en Stroming (Stromenwijk).
De begeleiding bij de spelletjes was ook dit jaar weer van de Nehalennia leerlingen. Leuk om te zien hoe die jongens en meiden van 14/15 met die kleine kleuters omgingen!
Ook al was het wat fris. De kinderen bleven rennen en vliegen en kregen het daardoor niet koud.
Tot slot was er weer de dans met de Kangoeroe !!  Daarna liepen de kinderen met hun klas terug naar school.

Afgelopen zaterdagochtend waren er 6 nieuwe kinderen bij de Swift-Kangoeroeclub!
Met een groep van in totaal 12 kinderen was het een leuke drukte op het kunstgras.
Op zaterdag 22 april is het weer Kangoeroeclub bij Swift !!

Alle mensen van Swift die hebben geholpen willen we bedankt voor hun inzet !
Ook de sponsors :Bakker Bart, JUMBO Middelburg, Weststrate Verpakkingen, Century Aluminium en Mijn Armbandje.nl hartelijk bedankt voor de steun in geld of in artikelen.

De Kangoeroedag-organisatie

Categorieën: Kangoeroeklup