Beste senioren en junioren,

De TC bereidt zich voor op het komend seizoen. De ploegindeling en het vinden van trainers is altijd een hele opgave. De afgelopen periode heeft de TC door middel van een enquête alle wensen geïnventariseerd bij de spelers. Met deze input is er een (concept) teamindeling gemaakt voor het seizoen 2017-2018. We hebben geprobeerd om naar alle wensen te luisten, maar dit is tegelijk ook lastig.

Evenals vorig jaar zal de TC het (concept) teamindeling aan jullie presenteren. Wij nodigen jullie graag uit op vrijdagavond 24 maart om 19:00 uur in het clubhuis. We verwachten dat ervan ieder team minimaal 1 persoon aanwezig is. We gaan met elkaar in gesprek en staan open voor mogelijke andere inzichten.

Het doel van de avond is niet om alleen de huidige senioren en junioren van Swift te informeren. Ben jij op dit moment geen- of niet-spelend lid of korfbal je bij een andere vereniging en heb je interesse om volgend seizoen bij Swift te komen korfballen; kom gerust!

Tot dan!

Categorieën: TC