Beste mensen opgelet!!

Zoals iedereen misschien wel weet, is het in de competities van Swift 1 & Swift 2 super spannend aan de top van de ranglijst. Er staan deze week twee heel belangrijke wedstrijden op het programma: woensdag Sparta en zaterdag de klapper tegen Excelsior. Als de selectie woensdag wint, dan  kunnen ze zaterdag de titel al pakken, maar ook bij verlies zijn de titelkansen zeker niet verkeken. Voor de gehele jeugd van Swift die het leuk vindt om de selectie naar het kampioenschap toe te schreeuwen, zingen, trommelen of klappen, het clubhuis is zaterdag 18 februari  vanaf 15.00 geopend om je te komen laten schminken en spandoeken te maken! Dan zullen we daarna met zijn allen naar de B1 gaan kijken (16.15), want die heeft de steun ook hard nodig, omdat ook zij gaan strijden voor de titel. Daarna zullen we iets lekkers eten in het clubhuis met zijn allen. Tijdens het eten zal de spanning al wel toenemen, want daarna is het zover!! We hopen jullie allemaal te zien in het clubhuis, wij hebben er zin in en hopelijk wordt het een mooie week voor Swift.

We hebben jullie nodig!!!!

Tot zaterdag!

namens de EC, Sascha