Allereerst felicitaties voor de spelers en speelsters van Swift E2, die zaterdag zonder zelf te spelen kampioen zijn geworden. Concurrent Fortis verloor van TOGO, waardoor Swift E2 de titel niet meer kan ontgaan. Een knappe prestatie!!

Naast Swift E2, zijn er ook nog titelkansen voor Swift D1, Swift 4, Swift B1, Swift 2 en Swift 1. D1 speelt zaterdag de topper tegen Emergo en bij winst kan het kampioenschap hen bijna niet meer ontgaan. Swift 4 staat er ook goed voor, maar zij moeten nog een aantal wedstrijden winnen om kampioen te worden.

Dichterbij is het kampioensschap van Swift B1. Aanstaande zaterdag kunnen zij tegen directe concurrent HKC het kampioenschap binnenhalen. Ook voor Swift 1 en Swift 2 zijn het spannende dagen. Zowel de hoofdmacht, als het tweede team spelen aanstaande woensdag een inhaalwedstrijd in de Sprong tegen Sparta uit Nijkerk.

Woensdag 15 februari   19:30    Swift 2 – Sparta 2

Woensdag 15 februari   20:45   Swift 1 – Sparta 1

Bij winst kunnen zowel Swift 1 als Swift 2 aanstaande zaterdag tegen directe concurrenten Excelsior 1 en 2, kampioen worden.

Hou dus de website goed in de gaten, of nog beter, kom woensdag zelf kijken!

We wensen alle teams veel succes en plezier in de komende wedstrijden.

Categorieën: Bestuur