De bieravond in het clubhuis was een groot succes. Met zo’n 50 bierliefhebbers, belangstellenden en vrienden van Rob hebben we een keur van 4 handgeselecteerde Zeeuwse speciaalbieren geproefd. Twee van deze bieren – de Ruich Chill en Ruich Rebel – zijn exclusief voor kv Swift gebrouwen door onze eigen Fré Mussche. Fré bedankt voor deze topprestatie! Bij dezen contracteren we je meteen voor volgend jaar.

Naast onze eigen brewmeister willen we ook grillmeister Ronald bedanken. Zijn noeste arbeid en “nuchtere” bouwvakkersmentaliteit zorgden ervoor dat we de hele avond van lekkere side-dishes voorzien waren. Bijzondere dank aan Eetcafé ‘de Prins op ‘t Witte Paart’ die 14 kilo spareribs schonk aan de club en zodoende door ons niet alleen in het hart, maar vooral ook in de maag gesloten werd.

Dank aan de vrienden van Rob voor de prachtige glazen en Marcel bedankt voor de visuele ondersteuning. Tot volgend jaar!

Ben en RJ

Categorieën: Evenementen