sportlinked-app-225x225Bij velen is de app Sportlinked al bekend, sinds vorig seizoen moeten nl. de wedstrijden via het mobiel Digitaal Wedstrijd Formulier (mDWF) worden afgehandeld in deze app. En dus moeten coaches en (jeugd)scheidsrechters deze app – die beschikbaar is voor iOS (Apple) en Android – geïnstalleerd hebben.
Echter de Sportlinked-app is er voor iedereen ! Dus ook als speler of toeschouwer. Ben je als speler vast gekoppeld aan een team (dus geen Algemeen Reserve) dat staat het programma van je ploeg automatisch in de app. Ook kun je andere teams toevoegen als Favoriet en standen en uitslagen van je eigen Poule volgen.

Tevens kan via de app ook een aantal gegevens zoals mail adres en telefoonnummers gewijzigd worden, deze worden dan direct in de ledenadministratie doorgevoerd !

Voor registratie als speler/coach is het van belang dat je met het juiste email adres in Sportlinked De complete handleiding voor installeren en registreren vind je hier

Voor verdere vragen kun je altijd terecht bij mij via martijn@kvswift.nl

Categorieën: OverigTC