ploegje-vd-week

Swift E3 is deze week het Ploegje van de Week. Zij mogen dan – verkleed in het oranje en in hun wedstrijdtenue – samen met de spelers van Swift 1 oplopen bij de voorstelronde voor de wedstrijd. 1 van de spelers mag de wedstrijdbal overhandigen, ze mogen een ererondje rennen langs het publiek en in de rust van de wedstrijd mogen ze hun eigen korfbalkunstjes laten zien.

Wie is jou favoriete speler of speelster? Wie is jou Swift-idool? Welke Swift 1 speler wil jij op zijn/haar gemak stellen en hand in hand het veld oplopen? Wat voor korfbaltruc wil jij aan het grote publiek laten zien.
Voor elke wedstrijd geldt; Een half uur van tevoren aanwezig is voldoende. Vergeet je swift-tenue niet en extra toeters/spandoeken/oranje hoedjes/en extra supporters zijn ook altijd welkom!

Bewaren

Categorieën: Wedstrijden