Afgelopen donderdag 15 december, kwamen we weer bij elkaar voor de maandelijkse vergadering. Tijdens deze vergadering zijn weer diverse zaken besproken. Vanuit de verschillende commissies (sponsor, ledenwerving en behoud, evenementen, beheer, en technische commissies) krijgen we een update hoe e.e.a. loopt.

De sponsorcommissie heeft samen met Bart Pouwer, een aantal ouders met een commerciële achtergrond en Alex Rijpert, die vanuit het bestuur de portefeuille Sponsorzaken beheert, een brainstorm sessie gehouden. Hieruit zijn interessante ideeën gekomen, die nog verder uitgewerkt moeten worden. De sponsorcommissie is wel nog steeds op zoek naar versterking. De TC is naast de lopende zaken alweer bezig met volgend seizoen. Er zijn enquêtes verstuurd om inzicht te krijgen in de situatie voor volgend jaar met betrekking tot wensen en beschikbaarheid van spelers en speelsters. Ook is er een start gemaakt met inventarisatie voor invulling van de technische mensen voor volgend seizoen.

Goed nieuws komt er ook vanuit de commissie ledenwerving die laat weten dat we weer bijna op het zelfde aantal als in juli 2016 zitten. Op dinsdag 27 december wordt voor de E en F jeugd (met vriendjes) een spellen circuit in de sporthal georganiseerd. Later dit jaar komt er weer een kangoeroedag. De evenementencommissie heeft weer veel georganiseerd met als hoogtepunten het Sinterklaasfeest en de pubquiz. Ook komend jaar staan er weer veel leuke evenementen op stapel. Ook bij de beheerscommissie loopt alles goed. De oude vriezer in het clubhuis moet binnenkort vervangen worden door een energiezuinige nieuwe vriezer.

Afgelopen maand was ook de laatste keer oud-papier actie (OPA). Bewonderenswaardig is het dat vele vrijwilligers zich volledig zijn blijven inzetten hiervoor, echt super! Ze zijn hiervoor bedankt met een kleine attentie.

Zonder voorzitter en penningmeester is het bij het bestuur soms even zoeken en taken verdelen, maar over het algemeen lukt het om te doen wat noodzakelijk is. Belangrijk speerpunt is het vrijwilligersbeleid, waarvan op dit moment het overzicht zo goed als klaar is. Daarover berichten we later meer.

Nu gaat de kerstperiode in en wensen wij u vanuit het bestuur fijne feestdagen. Misschien tot op de Nieuwjaarsborrel op 7 januari na de thuiswedstrijd van Swift 1 tegen Sparta?

Zijn er vragen, opmerkingen of tips, wij horen het graag!

Namens het bestuur,

Paul van den Berg