Aknkv_korfbalmasterzfgelopen woensdag werd op een goedbezochte (bedankt jongens en meiden !) spelregelavond aan spelers van B1 en B2 uitleg gegeven over het Spelregelbewijs en hoe dat te behalen is via de site www.korfbalmasterz.nl.

Vorig seizoen is door het KNKV onder het motto ‘Echte korfballers beheersen de regels’ een digitaal, online platform gelanceerd waar men het zgn. Spelregelbewijs kan halen. Dit bewijs is een verplichting voor de meeste vervolgopleidingen, zeker op gebied van Arbitrage.
Bij Swift stimuleren we de jeugd > 15 jaar, maa iedereen kan en mag via deze site zijn Spelregelbewijs halen.
Enige is wat uurtjes studie en uiteindelijk het doorlopen van een aantal levels van toetsen om tot het examen te komen. Hierin moeten minimaal 16 van 20 willekeurige vragen goed beantwoordt worden. Interesse ? Stuur mij een mail op martijn@kvswift.nl en je krijgt nadere uitleg + inlogcode. Of zie bijgevoegd flyer.

Ook dit seizoen wil de TC het halen van het spelregelbewijs , de eerste 3 leden die dit seizoen hun bewijs halen krijgen een kleine attentie aangeboden.

Daarnaast werd aan de spelers ook uitleg gegeven over het fluiten van jeugdwedstrijden. De spelers die dit seizoen 15 jaar of ouder zijn of worden zullen – onder begeleiding – wedstrijden gaan fluiten bij de E-jeugd. Komende zaterdag bijten de dames van B1 het spits af.

Martijn
coördinator Arbitrage