Thijs Soeting floot dit weekend het duel in de 3e klasse tussen Atlas uit Ritthem en DSO uit Klundert, de bezoekers wonnen met 18-12.

Het duo Dennis Plantinga en Douwe Oostinga reisde vorige week ruim 300 km naar het Friese Noordwolde om daar een wedstrijd in de Overgangsklasse tussen de Hoeve en AVO te fluiten (en terug te keren met een goede beoordeling !)
Dit weekend was het Swift-duo vrij, maar komende woensdag staat er een mooie wedstrijd voor beide heren op het programma, dan mogen ze het duel in de Reserve Korfballeague tussen DSC 2 en PKC/SWK Groep 2 in Eindhoven in goede banen leiden.

Thijs komt 10 december weer in actie, dan staat voor hem de wedstrijd Atlas 1 – Blauw-Wit (K) 1 op het programma

Heren, namens Swift bedankt, en veel succes !

Categorieën: TC