We spelen ’s middags om half twee in De Sprong. De ploeg is op tijd aanwezig samen met haar supporters en wat fijn dat scheidsrechtser Mieke Maljaars ook ruim op tijd aanwezig is!! Net als zaalwacht Aisja Zuidweg om de zaalwacht van Ondo over te nemen. Mijn complimenten voor iedereen!
We beginnen gelijk – om niet te veel uit te lopen. Tijn, Esmee, Mylène en Loïs in de aanval. Mylène en Tijn hebben mooie kansen maar daar blijft het bij. Onze verdediging zit er dicht op en als we wisselen staat het 0 – 0.
In de verdediging valt Mylène lelijk op haar pols en moet het veld uit. Aangezien Christophe nog herstellende is van een gebroken pols, hebben we geen wissel. We overleggen met de scheidsrechtster en de coach van Top wat de beste oplossing is. Aram’s zus zou willen helpen … maar dan komt Mylène weer het veld in. Ze wil het proberen – de bikkel. Het publiek applaudisseert. We komen met 0 – 1 achter. Isabella schiet raak maar helaas verdedigd. Aram staat vaak vrij en schiet een paar keer van afstand op de korf. Nina maakt 1 – 1. Superrr!
We hebben een korte rust. In de tweede helft onderschept Isabella fanatiek. Mylène maakt een doelpunt maar helaas zegt de scheidsrechtster dat het verdedigd is. Tijn maakt een doorloopbal ennnnn raak! 2 – 1! Lang kunnen we niet genieten van onze voorsprong want Top scoort 2 – 2. En even later 2 – 3. We wisselen van vak. Nina heeft weer een prachtige kans maar het is Isabella die scoort. 3 – 3. Yes!! Nog vier minuten te gaan. We gooien en vangen niet naar behoren maar dat doet Top ook niet altijd. We onderscheppen fanatiek en vechten tot de laatste seconde. En dan fluit de scheidsrechtster deze leuke en spannende wedstrijd af. Een verdiend gelijk spel. We bedanken de tegenstander voor de wedstrijd, de scheidsrechtster voor het goede fluiten en ons publiek dat ons aanmoedigde vanaf de tribune.

Zie trouwens ook het prachtige fotoverslag dat Jan van Vendeloo van onze wedstrijd heeft gemaakt.

Nicolette