Ouders en kinderen van C1 en C2, B1 en B2,
Als je het nieuwe magazine van Swift ontvangt voor de zaalcompetitie, zie je daarin ook weer de Zaalwachten genoemd bij de wedstrijden. Jullie zijn ook ingedeeld in het rooster.
Misschien zijn je nog niet allemaal ingepland, maar dan sta je nog op de reservelijst.

De zaalwacht bestaat altijd uit twee mensen. Een volwassene en een jongere speler.
Samen ben je ervoor verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat de wedstrijden op tijd beginnen!

Als er een scheidsrechter niet komt, er iemand geblesseerd raakt, of….je weet niet wat er kan gebeuren ….dan regelt de volwassene een oplossing.
Jij bent de assistent.
Jullie zetten de palen gereed.
Jullie houden het scorebord bij.
Jullie ruimen de ballen en de palen op.

Schrijf alvast in je agenda wanneer je aan de beurt bent.

Mocht je Echt niet aanwezig kunnen zijn, zorg dan zelf dat je met iemand ruilt of een vervanger zoekt.
Zomaar wegblijven zonder dat te melden…dat kan echt niet!

Spelers van A1 Swift 1 2 3 4,
Jullie weten allen al wel hoe het werkt met de Zaalwacht .
Zorg er in ieder geval voor dat je op genoemde data aanwezig bent, of een vervanger [S1 2 3 4 kan alleen vervanger uit die groep regelen. Geen A B C !] hebt geregeld.
We hebben de aanwezigheid zo goed en zo veel mogelijk verdeeld. Ook in combinatie met coachen en scheidsrechter zijn.
Dus ook voor jullie geldt, zomaar wegblijven, vergeten, of wat dan ook..laten we dat niet doen!

Belangrijkste Taak voor de Zaalwacht is de wedstrijden op tijd te laten starten. Dus ook op tijd weer beginnen na een korte rust! Haal gerust de ploegen uit de kleedkamer, of maak op voorhand de scheidsrechter attent op het tijdschema. Maak elkaar verantwoordelijk.

Veel Plezier aan de wedstrijdtafel.

Jacinta Kesselaar
Technische Commisse