In de ‘Week van de scheidsrechter’ staat het uitspreken van waardering naar scheidsrechters, juryleden en officials centraal. Zij zorgen er #scheidsbedanktieder weekend weer voor dat sporters genieten van hun sport. Dit jaar is de Week van de Scheidsrechter van 01 t/m 09 oktober.

In de media wordt er extra aandacht gevraagd met het motto “Scheids bedankt !”

Elke week zijn er – ook bij en voor Swift – scheidsrechters actief om de wedstrijden in zowel jeugd als wedstrijdkorfbal in goede banen te leiden en – zoals gezegd – de sporters te laten genieten van hun sport. Eigenlijk is het dus elke week de week van de scheidsrechter maar toch is het goed om daar 1x per jaar extra bij stil te staan.

Swift zal komende zaterdag – 09 oktober – aandacht besteden aan de Week van de Scheidsrechter, zowel de bezoekende KNKV scheidsrechters als onze eigen bondsscheidrechters zullen in het zonnetje gezet worden.
Tevens wordt aan alle ploegen gevraagd om allemaal vooraf en na de wedstrijd te scheidsrechter de hand te schudden om hem/haar succes te wensen cq te bedanken. Een klein gebaar, maar vaak met een grote waardering !

Categorieën: Overig