Nieuwe koeling

Onlangs zijn er twee stuks nieuwe koelkasten aangeschaft voor in de bar van het clubhuis. De oude koeling onder de bar en een oude losse (bier)koelkast zijn afgevoerd. De beheerscommissie gaat er vanuit dat drankjes de komende jaren weer koeltjes verkocht kunnen gaan worden.

Schoonmakers gezocht

Momenteel zijn er voor de schoonmaak van het clubhuis 3 schoonmaakteams. Echter voor het schoonmaakteam, welke twee keer per jaar op de dinsdagavond schoonmaakt, zijn wij op zoek naar het liefst twee personen. Geintresseerden kunnen zich aanmelden bij Ria van Venderloo (ria@vanvendeloo.net)

Jeugdhoek

Onlangs is de jeugdhoek in het clubhuis voorzien van kunstgrastapijt. Zo ziet deze ruimte er weer in z’n geheel netjes en gezellig uit voor de jeugd. Het verzoek is om de ruimte na gebruik netjes achter te laten. Het verzoek aan de gebruikers van de home-trainers om deze na gebruik niet meer in de jeugdhoek terug te zetten maar in het halletje bij de kleedkamers.

Nieuwe prijslijst

De prijzen van diverse consumpties in de bar zijn vanwege prijsstijgingen verhoogd.

Categorieën: Beheerscommissie