Dag allemaal,

We zijn veel van plan! Hoe zit het nou precies? En waar moet je je opgeven?

Op vrijdagavond 10-6 is iedereen van de D’s/C’s/B’s en A’s welkom om te blijven slapen in het clubhuis. Maar niet voordat we wat leuke spelletjes hebben gedaan natuurlijk! Vanaf 19.00uur zijn jullie welkom.
Kosten € 7,50. Opgeven bij Jessica : evenementen@kvswift.nl

Op zaterdag starten we om 13.00uur het familietoernooi voor de pupillen. Je speelt met kinderen uit je eigen team tegen en/of met je ouders/broers/zussen/opa’s/oma’s. Natuurlijk is er ook een strafworpencompetitie. De ouders schieten dan op een hoge korf. Opgeven bij Rob of bij evenementen@kvswift.nl

Om 14.00uur start het Bumpervoetbaltoernooi voor iedereen vanaf de C’s. Je zit in een plastic bal en probeert zo te voetballen. Google het maar als je niet weet wat het is. De wedstrijdjes zijn 4 tegen 4, maar houd rekening met wissels. Geef je team op bij Jessica, of bij evenementen@kvswift.nl

Vanaf een uurtje of 15.00 kun je bij Dennis een lekkere Smoothie of Cocktail bestellen. Hij maakt hem vers voor je klaar. Dat wordt genieten in het zonnetje!

Ondertussen kunnen de kinderen zich bezighouden met een springkussentje of wat kleine spelletjes. Of je bent supporter bij het familie- of voetbaltoernooi.

Rond 17.00uur gooien we de BBQ’s aan. Iedereen die honger heeft mag mee eten… wel even opgeven bij Judith. bbq@kvswift.nl  De prijs kunnen we nog niet concreet bepalen, dit is afhankelijk van het aantal eters, maar het zal ongeveer als volgt zijn:

€ 5,- voor iedereen t/m de C-ploegen.
Tussen de € 7,50 en € 10,- voor B en A ploegen.
En tussen de € 12,50 en € 15,- voor senioren
Deze prijs is inclusief 1 smoothie of cocktail van Dennis.

Wil je je opgeven voor al het bovenstaande, dan is 1 duidelijke mail naar evenementen@kvswift.nl ook goed.

Presentation1

Categorieën: Evenementen