Rooster bar- en keukendiensten clubhuis Swift April en Mei 2016

Dit is het rooster voor de bardiensten in het clubhuis tijdens de voorjaars-veldcompetitie. Ben je niet in de gelegenheid om op de ingeroosterde datum bardienst te doen, probeer dan alsjeblieft eerst onderling te ruilen of iemand anders te vragen. Graag wel de ruiling/vervanging doorgeven aan Bart Pouwer  (bartp@zeelandnet.nl)=============================================================De personen met een vet streepje onder de naam zorgen voor het ophalen* c.q. terugbrengen van de sleutels en het wisselgeld bij fam. Pouwer-Kesselaar, Oude Koudekerkseweg 85 te Middelburg.  *De sleutels en het wisselgeld op VRIJDAGAVOND of na telefonisch overleg ophalen (tel. 0118-465929).


De komende week krijgen aantal ouders nog een mail over de bardienst per ploeg voor de zaterdagochtend (zie rooster).
Wil je sowieso helpen ? Een paar uur is hartstikke leuk !
Mail naar bartp@zeelandnet.nl

Zaterdag 2 april 2016:
08.45 – 12.00 uur          : Irveline Stoltink en Chiel Datema
12.00 – 15.00 uur          : Marjo Kasse + Florence Zanting

 

Zaterdag 9 april 2016:
08.30 – 12.00 uur          : Jeroen van der Ham en Pascal Castenmiller
12.00 – 15.00 uur          : Anja Geldof + A1 ouders
15.00 – 18.00 uur          : Kathinka vd Visser en Carlien Boogaard
18.00 – 19.30 uur          : Luc Francke en Noortje Oosterhoff

 

Zaterdag 16 april 2016
08.30 – 12.00 uur          : C3 ouders
12.00 – 15.00 uur          : Ivo Gillissen + 1
15.00 – 18.00 uur          : Jessica Schipper + 1

Zaterdag 23 april 2016
09.15 – 12.00 uur          : E1 / E2 met 2 ouders
12.00 – 15.00 uur          : 1 persoon

Zaterdag 7 mei 2016
09.15 – 12.00 uur          : C1 met 2 personen
12.00 – 15.00 uur          : A2 met 2 personen
15.00 – 18.00 uur          : Emma Duvekot en Ineke Donk
18.00 – 19.30 uur          : 2 personen

Zaterdag 21 mei 2016
09.15 – 12.00 uur          : D2 ouders
12.00 – 15.00 uur          : 2 personen
Zaterdag 28 mei 2016
08.30 – 12.00 uur          : E3/E4 ouders
12.00 – 15.00 uur          : Anja Geldof + Conny van Huizen
15.00 – 18.00 uur          : 2 personen
18.00 – 19.30 uur          : 2 personen

De beheerscommissie bedankt iedereen alvast voor zijn/haar inzet.

Categorieën: Beheerscommissie