Vrijdag 12 februari werd er voor langdurig zieke kinderen uit Zeeland e.o. een super opkikkerdag georganiseerd.super opkikkerdagVoor het kind en zijn of haar familie een heerlijke dag om alle ellende voor één dag te vergeten.Een prachtig initiatief, waar Swift niet bij betrokken is overigens.We kwamen er gisteren wel mee in aanraking, want deze dag werd georganiseerd in de Kruitmolen, precies op de dag dat daar voor Swift 5 containers gereed staan. En waar anders Rob Nefs op vrijdagochtend paaltjes en lijntjes neerzet om een deel van het parkeerterrein vrij te houden voor het lossen van oud papier, lukte dit deze dag niet. Dat betekende dat er vrijdagavond een logistieke uitdaging heeft plaatsgevonden! Want iedere auto moest (met of zonder kar) achteruit rijden, om bij de containers te kunnen komen. Er werden karren afgekoppeld, gewisseld van chauffeurs, want de één kan handiger met een kar achteruit rijden dan de ander. Op een gegeven moment stond er een file van 5 wachtende auto’s in de Kruitmolenlaan,  geduldig wachtend om te lossen.  Kortom, grote saamhorigheid en veel oplossingen die werden bedacht en uitgevoerd, om het vele oud papier te kunnen lossen. Vijf containers propvol, dat is weer prima voor de vereniging! Ouders en kinderen uit B1 en C1 waren er gelukkig volop, daarbij was S3 goed vertegenwoordigd, sommige teamleden reden zelf met de auto. Zo is alles goed gekomen.

Iedereen zette de schouders er onder, er werd niet gemopperd en geduldig gewacht. Ieder die deze maand mee hielp, hartelijk dank!

Anneke, interim coördinatie OPA.

Categorieën: Oud Papier