Direct na de verse tomatensoep en broodjes gezond begon woensdag 13 januari de eerste bestuursvergadering van het jaar. In een maand tijd en met de feestdagen tussendoor, is er niet veel veranderd. De commissies zijn over het algemeen on-track, hoewel er voor een aantal commissies wel een aantal vacatures zijn/komen. Het zijn ook drukke tijden voor de TC, die naast het standaardwerk rond de wedstrijden ook al bezig zijn met volgend seizoen.

De resultaten van de belronde die is gedaan onder nieuwe leden zijn overwegend positief. Zo is een aantal mensen bereid gevonden voor het uitvoeren van diverse kortdurende taken. Daar zijn we erg blij mee, hoewel het ook erg fijn zou zijn als meer mensen een wat grotere taak op zich zouden nemen. Hiervoor zullen we de komende weken ook mensen actief gaan benaderen.

Actiepunten die zijn afgerond zijn onder andere de keuze voor een opstal- en inventarisverzekering en het besluit voorlopig niet te investeren in zonnepanelen, omdat het onduidelijk is of we de kosten eruit zullen halen.

De volgende update vanuit het bestuur volgt in februari. Graag tot ziens op de nieuwjaarsborrel direct na de wedstrijd van Swift 1 op 23 januari!

Zijn er vragen, opmerkingen of tips, wij horen het graag!

Namens het bestuur,
Paul van den Berg