Beste coaches, aanvoerders en scheidsrechters,

Gebruik van mDWF is al verplicht voor het wedstrijdkorfbal, alle seniorenteams en alle juniorenteams. Let op, per 1 februari wordt het gebruik van mDWF ook verplicht voor B1, C2, C3, D1 en D2 !!

Vanaf 13 februari wordt het daarnaast mogelijk voor de E- en F-jeugd om mDWF te gaan gebruiken: mDWF heeft dan een zwaarwegende voorkeur boven het papieren wedstrijdformulier. mDWF wordt bij de E- en F-jeugd verplicht vanaf de 2e helft van het veldseizoen.

Als je vragen hebt, kun je deze het beste richten aan Martijn van Langevelde (scheidsrechters) of Davin Thielen (coaches en aanvoerders). Alternatief is om inlichtingen in te winnen bij de coaches / aanvoerders / scheidsrechters die het mDWF al gebruiken.

De TC

Categorieën: TC