De eerste keer in dit nieuwe jaar is er weer oud papier opgehaald voor Swift.Het weer hielp mee, zeker in vergelijk met de natte, donkere donderdag er voor.Bijrijders en laders-lossers uit S2 en A1 en A2. De laatste twee teams zijn dit seizoen voor de derde keer gevraagd om te helpen, en zijn daarmee klaar voor de rest van het seizoen. In de wintermaanden vragen we de jongere teams vanaf de C´s niet om te helpen, vandaar dat het dan iets vaker na elkaar op dezelfde teams neer komt. Deze keer hebben Niek en Luuk Francke ook gereden met een auto met grote kar, in plaats van bijrijder te zijn. Dank jullie wel!

Vanuit de belronde afgelopen week met ouders van jonge leden, was een ouder er voor het eerst bij. Met alle extra handen met of zonder auto-kar zijn we blij! Hartstikke fijn ook dat we weer een nieuwe vaste rijder kunnen begroeten. Daarnaast waren er de vaste (twee-)maandelijkse helpers. Er waren onverwacht toch wat wijken die verdeeld moesten worden, gelukkig waren er mensen bereid om een extra ronde te rijden.

Onder vakkundige leiding van Ab v.d. Vrie als coördinator ter plekke   IMG_1393hebben we ook deze maand weer veel oud papier – en daarmee geld voor de vereniging – opgehaald. Ab vroeg me nog iets bij de rijders voor oud papier onder de aandacht te brengen, namelijk het verzoek om als je klaar bent met je ´wijk´, het oud papier is gelost bij de containers , dit te melden bij Ab. Zodat hij weet dat in iedere wijk het oud papier is opgehaald! En hij niet onnodig blijft wachten…

Ieder die deze maand mee hielp, hartelijk dank!

Erica en Anneke, interim coördinatie OPA.

Categorieën: Oud Papier