Ook dit weekend zijn/waren onze scheidsrechters weer op pad :

Thijs Soeting fluit/floot op zaterdag 12 december de wedstrijd Volharding 1 – NIO 1

Dennis Plantinga en assistent Douwe Oostinga zijn/waren op zondag actief in de Reserve Korfballeague. Zij leid(d)en het duel Fortuna/Delta Logistiek 2 – LDODK/AH Gorredijk 2 .

Daarnaast zijn er voor Swift ook een aantal beoordelaars actief. Dit weekend is/was Jan-Peter Pouwer de beoordelaar bij de wedstrijd Seolto 2 – KVK 2 .

Heren succes / bedankt .

Rompregeling

Vorige werd de zgn. rompregeling al uitgelegd. Swift moet dit zaalseizoen 48 verplichtingen leveren, minimaal 29 daarvan moet een scheidsrechter zijn.

De stand tot en met 12/13 dec (5 speelrondes)

Gefloten : 14
Beoordeeld : 7

Totaal 21

Uitgaande van een gemiddeld aantal verplichtingen per wedstrijd is aantal van 21 iets daarboven. We zijn dus op de goede weg, maar het is ‘nog geen vetpot’.

Categorieën: Overig